Fra og med 17. mai blir navnet på det populære utestedet «Blue Lagoon Café». Navneendringen går inn i rekken av flere nye endringer og tilbud som lokale og tilreisende kan nyte godt av i løpet av sommeren.

Gjengen på Blue Lagoon vil også jobbe for å få Selje opp igjen som turistdestinasjon, etter at antall besøkende under sommeren i fjor var av det lave tallet.

– Vi kommer til å samarbeide med Geir Johnny Rye på Klosterbåten ved å tilby tilreisende en pakke med tur til klosteret, underholdning og overnatting etter behov. Vi kan også hente gjester til Selje med bussen vår, forteller Wilson entusiastisk.

I en bygd som skriker etter overnattingsplasser, har Åhjem og Wilson også inngått samarbeid med det nye driverne av Doktorgården, eieren av Hannebuda i Selje, Magnar Dragseth, samt nevnte Geir Johnny Rye som i tillegg til Klosterbåten, også er medeier i Seljevågen Apartment.