Sverre Søraa og Coast Seafood har hatt stor suksess med nasjonalt samarbeid. Vågsøyværingen meiner at ein må få til det same i reiselivsnæringa og elles i Nordfjord.
Skal selje det faktum at vi har det meste
Torsdag kveld lanserte Visit Nordfjord sin nye profil. Slagordet er Nordfjord – alt i ein fjord.
Destinasjonsselskapet ønskjer å formidle at her kan ein nå det villaste havet, den djupaste innsjøen og dei mektigaste breane innanfor om lag 100 kilometer.
Ho har spennande planar for turisme
Dagleg leiar for Visit Nordfjord, Marita Lindvik, er samd i at samarbeidet er grunnleggande for at den nye profilen skal fungere i framtida.
– Det Sverre og Coast har lukkast med heng i hop med det vi prøvar å gjere. Viss vi ikkje klarar å lære av det samarbeidet, så er det skuffande. Vi må sjå regionen som eitt, seier Lindvik, og legg til:
Spår oppgang for Seljes turistnæring
I tillegg til eit slagord for regionen har Visit Nordfjord og selskapet Creuna, som har laga den visuelle profilen, sett fokus på tre tema. Desse er saga, spor og smak.