• Sport
  • Debatt
  • Podkast
  • Skipstrafikken
  • Webkamera
  • E-avis
  • FJT-arkiv

Velg mørkt eller lyst utseende på avisen:

Nyheter →

Ofret egen bil for at kunden skulle komme seg til flyplassen i tide

Da bilen til Kåre Våge havarerte på vei til flyplassen, fikk han en vennlig gest han sent vil glemme.

foto
Bilmekaniker Stig Eide (t.v.) blir hedret av kunde Kåre Våge (andre f.v.) etter det Våge beskriver som usedvanlig god serivce. Her med Rune, Ørjan og Frode Solvang i Toyota Nordfjord & Førde AS i Deknepollen. Foto: Christina Cantero
Christina Hammervoll Cantero
Oppdatert: fredag 25. mai 2018 kl. 15:40
Artikkelen er mer enn fem år gammel
Publisert: fredag 25. mai 2018 kl. 15:40 Oppdatert: fredag 25. mai 2018 kl. 15:40
Del denne artikkelen på Facebook Del denne artikkelen på Twitter Del denne artikkelen på e-post
Ansvarleg redaktør og dagleg leiar
Håvar Fagerli
Redaksjon
fjt@fjt.no
Annonse
annonse@fjt.no
Abonnement
abonnement@fjt.no
Kundeservice
57 84 90 00
SMS/MMS
FJT TIPS til 2399
TIPS
TIPS OSS

Fjordenes Tidende arbeider etter Vær Varsom-plakatens regler for god presseskikk. Se også Redaktøransvar. Fjordenes Tidende har ikke ansvar for innhold på eksterne nettsider som det lenkes til. Alt innhold er opphavsrettslig beskyttet 2023 © Fjordenes Tidende.

Informasjon om bruk av «cookies» og personvernpolicy.
Informasjon om åpenhetsloven.