• Sport
  • Debatt
  • Podkast
  • Skipstrafikken
  • Webkamera
  • E-avis
  • FJT-arkiv

Velg mørkt eller lyst utseende på avisen:

Nyheter →

Måløyværing har blitt ein digital vegvisar

Som 14-åring fekk Magnus Strømnes Bøe datamaskin av foreldra sine. I den nye digitale kvardagen er han strategen og rådgjevaren mange av dei store selskapa festar sin lit til.

foto
Digital kvardag: Magnus Strømnes Bøe frå Måløy blei i fjor kåra til Årets foredragsholder av Annonsørforeningen. Han er medeigar i Red Performance som driv digital rådgjeving og jobbar med marknads- og mediestrategi. Dei har oppdrag for selskap som NAF, Hi-Fi Klubben, Interflora, Varmefag og Bohus. Eitt av dei viktigaste felta Magnus jobbar med er webanalyse, der han tolkar trafikk og innhald opp i mot dei forskjellige bedriftene sine forretningsmål. Foto: Odd Inge Rand
Odd Inge Rand
Oppdatert: fredag 3. februar 2017 kl. 15:47
Artikkelen er mer enn seks år gammel
Publisert: fredag 3. februar 2017 kl. 15:30 Oppdatert: fredag 3. februar 2017 kl. 15:47
Del denne artikkelen på Facebook Del denne artikkelen på Twitter Del denne artikkelen på e-post
Ansvarleg redaktør og dagleg leiar
Håvar Fagerli
Redaksjon
fjt@fjt.no
Annonse
annonse@fjt.no
Abonnement
abonnement@fjt.no
Kundeservice
57 84 90 00
SMS/MMS
FJT TIPS til 2399
TIPS
TIPS OSS

Fjordenes Tidende arbeider etter Vær Varsom-plakatens regler for god presseskikk. Se også Redaktøransvar. Fjordenes Tidende har ikke ansvar for innhold på eksterne nettsider som det lenkes til. Alt innhold er opphavsrettslig beskyttet 2023 © Fjordenes Tidende.

Informasjon om bruk av «cookies» og personvernpolicy.