– Prosjektet er «gryteklart», og det at det er stortingsval i år er også positivt for prosjektet. Samferdsle har vist seg å vere ein prioritet frå regjeringa si side, og vi har ein samferdsleminister som er utolmodig og vil ha prosjekt realisert, seier Paulsen Humborstad.
Førre veke møtte prosjektleiaren Frp-fraksjonen i transportkomiteen og fleire sentrale stortingspolitikarar frå Høgre.
– Det var veldig gode møter med begge regjeringspartia, som sender positive signal om at dei ønskjer å prioritere Stad skipstunnel, samanfattar leiaren.
Rulleringa av Nasjonal transportplan (NTP) skjer til våren, og stortingsmeldinga frå regjeringa kjem før påske.
Stad skipstunnel vil koste 2,5 milliarder
I november leverte Kystverket eit teknisk forprosjekt og tidlegare denne månaden leverte dei reguleringsplan og konsekvensutgreiing til Selje kommune.
– Kystverket har vore tydlege på at tunnelen bør byggast, trass i at modellane dei bruker ikkje viser at den er samfunnsøkonomisk lønsam, seier Paulsen Humborstad, som ber om eit møte med statssekretæren i samferdselsdepartementet.
Kystverket forventer stort oppmøte
– Kystverket erkjenner at modellane ikkje er gode nok, og tilrår bygging av Stad skipstunnel. Dei grunngir dette med at dei ikkje-målbare gevinstane ved skipstunnelen overstig dei kronesette kostnadene. Kystverket skal jobbe vidare med å konkretisere effektane av skipstunnelen før samferdselsdepartementet får den endelege versjonen i forprosjektet innan mai 2017.